Marketing stratégia

A marketing olyan, mint a sakk: előre megtervezett lépések sorozata és a másik fél lépéseire adott válasz. Ahogyan a sakkban, úgy itt is nagy szerepet játszik a partner, jelen esetben a közönség ismerete. A marketing nem cél, hanem eszköz az eredmények eléréséhez, és kizárólag hiteles értékeken alapulhat.

A testre-szabott marketingstratégia inspirál és maradandó élményt nyújt, azonban sikerességének fokmérője a kitűzött eredmények elérése. Közösségünk ebben a szellemben, a „szerethető marketing” koncepció elvét képviselve tevékenykedik. Értékesítés és marketing, valamint digitális tervezés nálunk egy kalapban.

MARKETING STRATÉGIA – márkaépítés, pozicionálás, termék bevezetés, kommunikációs- és médiastratégia kidolgozása, tanácsadás, kampány koncepció, kreatív koncepció, kampánymenedzsment, optimalizálás, gyártások, digitális gyártások, weboldal készítés. Értékesítés alapú szemlélettel dolgozunk.

KUTATÁSOK – versenytárs elemzés, piaci helyzet, márkapozíció kutatás, közönségcsoportok feltérképezése, monitoring, tesztelés, mérés

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK