Tartalom vagy content marketing

A jó tartalom a rendszer lelke, azonban a tartalom nem csupán szavak vagy történetek összessége. Tartalmat a legegyszerűbb történésből is lehet írni, azonban érdemes előbb azt átgondolni, hogy a tartalmak kinek, miről, hogyan szóljanak, és milyen felületeken jelenjenek meg úgy, hogy mindez összhangban legyen a márka értékrendjével és törekvéseivel.

A tartalom, a promóció és a branding együttesen építik fel azt a kommunikációs rendszert, amellyel felkeltjük a közönségünk figyelmét. Az érdekes, humoros, hasznos vagy informatív tartalommal teret nyerünk az emberek életében, akik így jóval nyitottabban fogadják az üzeneteinket – legyen az szöveg, kép, film stb.

A „tolakodó” marketing nem hatékony. Amiben mi hiszünk, az a közönség kellemes időtöltése a márkával, ezért a kommunikációt élményszerűvé kívánjuk tenni és pozitív társításokkal javasoljuk felépíteni. Az emberek visszajelzései értékes információk, amelyek megfontolandóak a márka szempontjából. A tartalomstratégia alapján születhetnek meg a gondosan kiválasztott felületekre a képi vagy szöveges tartalmak, tapasztalt online újságíróink tollából: a „storytelling” a világ egyik legrégebbi marketingtaktikája.

tartalomfejlesztés – tartalomstratégia, képi és szöveges tartalmak a felületekre, marketing szövegírás, tartalom SEO, nyomtatott vagy digitális kiadványok, fotó, video, reklámfilm, drónfelvételek

szövegírás: posztok, cikkek, interjúk, sajtóanyagok, összefoglalók, PR szövegek, hírlevelek, blog, tartalom SEO, mutációk,

szerkesztés: magazinok, kiadványok, albumok

egyéb: fordítás, lektorálás

képi tartalom: fotó, video, reklámfilm, drónfelvétel

grafika: komplett arculattervezés, design

rendezvények: események megszervezése, konferenciák tartalmának az összeállítása, előadók felkérése, sajtóanyagok, összefoglalók megírása

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK